Aniketa podsumowująca rok akademicki 2020/2021
: 9 sie 2021, o 13:19
Wykłady
Najwięcej ocen celujących (czyli szóstek) otrzymał wykład dr Alicji Chmielewskiej o szczepionkach przeciwko Covid-19. Cieszy nas to niezmiernie, bo pani doktor jest również słuchaczką Akademii 30+, co warto przy tej okazji nadmienić. Drugie miejsce i to w całej rozciągłości , bo wszystkie wykłady otrzymały mniej więcej taki sam procent ocen celujących, zajął prof. Jacek Friedrich. A na trzecim znalazł się prof. Tomasz Szlendak. Wymieńmy jeszcze miejsce czwarte, bo na tej pozycji uplasował się zaprzyjaźniony z nami w sposób szczególny prof. Zbigniew Mikołejko. Ale z tym wynikiem ta przyjaźń oczywiście nie miała nic wspólnego. Wykłady Profesora, choć niełatwe i niekiedy mroczne, zawsze na długo pozostają w umysłach i sercach słuchaczy.
Dr Alicja Chmielewska, Jak działają szczepionki przeciwko Covid-19, czyli o wirusologii molekularnej prostymi słowami 48%
Prof. dr hab. Jacek Friedrich, Sztuka, propaganda i cesarz Francuzów. Cz. 3 44%
Prof. dr hab. Jacek Friedrich, Kronikarze nowoczesnego życia. Malarze w Paryżu 2. połowy XIX wieku. Cz. 1. Manet i Caillebotte 42%
Prof. dr hab. Jacek Friedrich, Kronikarze nowoczesnego życia. Malarze w Paryżu 2. połowy XIX wieku. Cz. 2. Monet i Renoir 42%
Prof. dr hab. Jacek Friedrich, Sztuka, propaganda i cesarz Francuzów. Cz. 1 42%
Prof. dr hab. Jacek Friedrich, Sztuka, propaganda i cesarz Francuzów. Cz. 2 42%
Prof. dr hab. Jacek Friedrich, Kronikarze nowoczesnego życia. Malarze w Paryżu 2. połowy XIX wieku. Cz. 3. Degas i Tissot 41%
Prof. dr hab. Tomasz Szlendak, Multum zobowiązań, zero uprawnień. Perypetie i udręki klasy średniej w Polsce 37%
Prof. dr hab. Zbigniew Mikołejko, Przekleństwo swojskości 35%
Dr Wojciech Glac, Neurobiologia rasizmu i ksenofobii 32%
Dr Roman Nieczyporowski, Sztuka wobec zła władzy 30%
Steffen Moller, Moja klasyczna paranoja 25%
Prof. dr hab. Andrzej Rychard, Polska: między stagnacją a zmianą 25%
Dr Michał Rauszer, Cham, czyli kto? 22%
Dr inż. Piotr Tyszko-Chmielowiec, Czy drzewa są nam do życia koniecznie potrzebne? 22%
Prof. dr hab. Barbara Badełek, Wyprawa w świat obiektów najmniejszych 21%
Prof. dr hab. Joanna Mizielińska, dr Agata Stasińska, Rodzicielstwo osób nieheteroseksualnych w Polsce 17%
Dr Danuta Gwizdalanka, Biografie kompozytorów pod lustracyjną lupą 17%
Dr hab. Jacek Wasilewski, Co ostatnio wypłynęło w języku 14%
Christian Saunders, How to learn a foreign language effectively 14%
Prof. dr hab. Jerzy Kijowski, Czy teoria względności Einsteina jest sprzeczna ze zdrowym rozsądkiem? 9%
W jakim stopniu formuła wykładów prowadzonych na Zoomie spełniła Pani/Pana oczekiwania?
Taka formuła wykładowa bardzo mi odpowiada. Nie widzę różnicy między wykładami odbywającymi się na auli uniwersyteckiej a tymi, które odbywają się na Zoomie. Uczestnictwo w wykładach na Zoomie jest dla mnie wygodniejsze i mniej czasochłonne. 35,51%
Dobrze, że wykłady w ogóle się odbywały, niemniej jednak wykład na Zoomie jest tylko namiastką tego, który odbywa się na uniwersyteckiej auli i nigdy go w pełni nie zastąpi. 48,60%
Kilkakrotnie wzięłam/wziąłem udział w wykładzie na Zoomie, ale bardzo się taką formułą wykładową rozczarowałam/rozczarowałem. 0%
W ogóle nie brałam/brałem udziału w wykładach na Zoomie. 15,89%
Dlaczego? (tu publikujemy kilka wybranych odpowiedzi)
Mam sporo spotkań służbowych na różnych
platformach internetowych i taka forma mnie bardzo
męczy.
Pracowałam zdalnie, przy komputerze spędzałam
wiele, wiele godzin, więc w celach wypoczynkowych
nie byłam w stanie ponownie do komputera siadać.
Nie zainteresowały mnie tematy.
Nie potrafiłem się przekonać do tej formy
wykładów. Czas zarezerwowany na wykład
przeznaczyłem na czytanie książek.
Mam dosyć "zdalnych" wydarzeń. Poza tym z
przykrością stwierdzam, że A30+ w kwestiach
społeczno-politycznych bardzo mocno odeszła i
nadal odchodzi w lewo. Brak mi tutaj zdrowej
równowagi.
Jeśli w semestrze jesienno-zimowym z powodu kolejnej fali pandemii nie będzie możliwości organizowania wykładów na auli uniwersyteckiej, to czy zamierza Pani/Pan brać udział w wykładach na Zoomie?
Zdecydowanie tak 73,83%
Raczej tak 14,95%
Zdecydowanie nie 1,87%
Raczej nie 4,67%
Trudno mi na to pytanie odpowiedzieć 4,67%
Które ze spotkań z cyklu 15 minut z… wydały się Pani/Panu najbardziej interesujące? (można wybrać maksymalnie 3 spotkania)
15 minut z… pisarką ikon 37,14%
15 minut z… osobą, która stawia czajniki na lodzie 12,38%
15 minut z… admiratorką miękkiej gliny 8,57%
15 minut z… tropicielką rodzinnych korzeni 15,24%
15 minut z… miłośnikiem dęcia w żagle 15,24%
15 minut z… byłym mieszkańcem antypodów 8,57%
15 minut z… poszukiwaczką bluszczyku kurdybanku, ale innych ziół oczywiście też 20%
Czy Akademia 30+ powinna w przyszłym semestrze organizować spotkania z cyklu 15 minut z…, w czasie których słuchacze dzielą się z innymi swoimi pasjami i zainteresowaniami?
Tak 69%
Nie 3%
Nie mam zdania 35%
Zakładając, że od października będzie można ponownie organizować wykłady na uniwersyteckiej auli, to czy zamierza Pani/Pan brać w nich udział?
Tak 71,03%
Nie 0,93%
Trudno powiedzieć 5,61%
To zależy od tego, czy tematy spotkań będą mnie interesować 24,43%
Czy jest Pani zaszczepiona / Pan zaszczepiony przeciwko Covid-19?
Tak, podwójną dawką 88,79%
Tak, ale na razie przyjęłam/przyjąłem tylko jedną dawkę szczepionki 4,67%
Tak, przyjęłam szczepionkę jednodawkową firmy Johnson&Johnson 0%
Nie, ale zamierzam się zaszczepić w najbliższym czasie 0,93%
Nie i nie zamierzam się szczepić 0,93%
Odmawiam odpowiedzi na to pytanie 4,67%
Najwięcej ocen celujących (czyli szóstek) otrzymał wykład dr Alicji Chmielewskiej o szczepionkach przeciwko Covid-19. Cieszy nas to niezmiernie, bo pani doktor jest również słuchaczką Akademii 30+, co warto przy tej okazji nadmienić. Drugie miejsce i to w całej rozciągłości , bo wszystkie wykłady otrzymały mniej więcej taki sam procent ocen celujących, zajął prof. Jacek Friedrich. A na trzecim znalazł się prof. Tomasz Szlendak. Wymieńmy jeszcze miejsce czwarte, bo na tej pozycji uplasował się zaprzyjaźniony z nami w sposób szczególny prof. Zbigniew Mikołejko. Ale z tym wynikiem ta przyjaźń oczywiście nie miała nic wspólnego. Wykłady Profesora, choć niełatwe i niekiedy mroczne, zawsze na długo pozostają w umysłach i sercach słuchaczy.
Dr Alicja Chmielewska, Jak działają szczepionki przeciwko Covid-19, czyli o wirusologii molekularnej prostymi słowami 48%
Prof. dr hab. Jacek Friedrich, Sztuka, propaganda i cesarz Francuzów. Cz. 3 44%
Prof. dr hab. Jacek Friedrich, Kronikarze nowoczesnego życia. Malarze w Paryżu 2. połowy XIX wieku. Cz. 1. Manet i Caillebotte 42%
Prof. dr hab. Jacek Friedrich, Kronikarze nowoczesnego życia. Malarze w Paryżu 2. połowy XIX wieku. Cz. 2. Monet i Renoir 42%
Prof. dr hab. Jacek Friedrich, Sztuka, propaganda i cesarz Francuzów. Cz. 1 42%
Prof. dr hab. Jacek Friedrich, Sztuka, propaganda i cesarz Francuzów. Cz. 2 42%
Prof. dr hab. Jacek Friedrich, Kronikarze nowoczesnego życia. Malarze w Paryżu 2. połowy XIX wieku. Cz. 3. Degas i Tissot 41%
Prof. dr hab. Tomasz Szlendak, Multum zobowiązań, zero uprawnień. Perypetie i udręki klasy średniej w Polsce 37%
Prof. dr hab. Zbigniew Mikołejko, Przekleństwo swojskości 35%
Dr Wojciech Glac, Neurobiologia rasizmu i ksenofobii 32%
Dr Roman Nieczyporowski, Sztuka wobec zła władzy 30%
Steffen Moller, Moja klasyczna paranoja 25%
Prof. dr hab. Andrzej Rychard, Polska: między stagnacją a zmianą 25%
Dr Michał Rauszer, Cham, czyli kto? 22%
Dr inż. Piotr Tyszko-Chmielowiec, Czy drzewa są nam do życia koniecznie potrzebne? 22%
Prof. dr hab. Barbara Badełek, Wyprawa w świat obiektów najmniejszych 21%
Prof. dr hab. Joanna Mizielińska, dr Agata Stasińska, Rodzicielstwo osób nieheteroseksualnych w Polsce 17%
Dr Danuta Gwizdalanka, Biografie kompozytorów pod lustracyjną lupą 17%
Dr hab. Jacek Wasilewski, Co ostatnio wypłynęło w języku 14%
Christian Saunders, How to learn a foreign language effectively 14%
Prof. dr hab. Jerzy Kijowski, Czy teoria względności Einsteina jest sprzeczna ze zdrowym rozsądkiem? 9%
W jakim stopniu formuła wykładów prowadzonych na Zoomie spełniła Pani/Pana oczekiwania?
Taka formuła wykładowa bardzo mi odpowiada. Nie widzę różnicy między wykładami odbywającymi się na auli uniwersyteckiej a tymi, które odbywają się na Zoomie. Uczestnictwo w wykładach na Zoomie jest dla mnie wygodniejsze i mniej czasochłonne. 35,51%
Dobrze, że wykłady w ogóle się odbywały, niemniej jednak wykład na Zoomie jest tylko namiastką tego, który odbywa się na uniwersyteckiej auli i nigdy go w pełni nie zastąpi. 48,60%
Kilkakrotnie wzięłam/wziąłem udział w wykładzie na Zoomie, ale bardzo się taką formułą wykładową rozczarowałam/rozczarowałem. 0%
W ogóle nie brałam/brałem udziału w wykładach na Zoomie. 15,89%
Dlaczego? (tu publikujemy kilka wybranych odpowiedzi)
Mam sporo spotkań służbowych na różnych
platformach internetowych i taka forma mnie bardzo
męczy.
Pracowałam zdalnie, przy komputerze spędzałam
wiele, wiele godzin, więc w celach wypoczynkowych
nie byłam w stanie ponownie do komputera siadać.
Nie zainteresowały mnie tematy.
Nie potrafiłem się przekonać do tej formy
wykładów. Czas zarezerwowany na wykład
przeznaczyłem na czytanie książek.
Mam dosyć "zdalnych" wydarzeń. Poza tym z
przykrością stwierdzam, że A30+ w kwestiach
społeczno-politycznych bardzo mocno odeszła i
nadal odchodzi w lewo. Brak mi tutaj zdrowej
równowagi.
Jeśli w semestrze jesienno-zimowym z powodu kolejnej fali pandemii nie będzie możliwości organizowania wykładów na auli uniwersyteckiej, to czy zamierza Pani/Pan brać udział w wykładach na Zoomie?
Zdecydowanie tak 73,83%
Raczej tak 14,95%
Zdecydowanie nie 1,87%
Raczej nie 4,67%
Trudno mi na to pytanie odpowiedzieć 4,67%
Które ze spotkań z cyklu 15 minut z… wydały się Pani/Panu najbardziej interesujące? (można wybrać maksymalnie 3 spotkania)
15 minut z… pisarką ikon 37,14%
15 minut z… osobą, która stawia czajniki na lodzie 12,38%
15 minut z… admiratorką miękkiej gliny 8,57%
15 minut z… tropicielką rodzinnych korzeni 15,24%
15 minut z… miłośnikiem dęcia w żagle 15,24%
15 minut z… byłym mieszkańcem antypodów 8,57%
15 minut z… poszukiwaczką bluszczyku kurdybanku, ale innych ziół oczywiście też 20%
Czy Akademia 30+ powinna w przyszłym semestrze organizować spotkania z cyklu 15 minut z…, w czasie których słuchacze dzielą się z innymi swoimi pasjami i zainteresowaniami?
Tak 69%
Nie 3%
Nie mam zdania 35%
Zakładając, że od października będzie można ponownie organizować wykłady na uniwersyteckiej auli, to czy zamierza Pani/Pan brać w nich udział?
Tak 71,03%
Nie 0,93%
Trudno powiedzieć 5,61%
To zależy od tego, czy tematy spotkań będą mnie interesować 24,43%
Czy jest Pani zaszczepiona / Pan zaszczepiony przeciwko Covid-19?
Tak, podwójną dawką 88,79%
Tak, ale na razie przyjęłam/przyjąłem tylko jedną dawkę szczepionki 4,67%
Tak, przyjęłam szczepionkę jednodawkową firmy Johnson&Johnson 0%
Nie, ale zamierzam się zaszczepić w najbliższym czasie 0,93%
Nie i nie zamierzam się szczepić 0,93%
Odmawiam odpowiedzi na to pytanie 4,67%